Giv kunderne en god kobsoplevelse med shopify tracking

Som virksomhedsejer eller ansat kender de fleste til uventet problematikker, som skal løses hurtigst muligt. Har virksomheden tidligere oplevet problematikker med fragt- og ordrehåndtering? Heldigvis findes der løsninger til, hvordan I kan få et automatiseret system, der gør det lettere for virksomheden at drive en webshop. Du kan læse nærmere her om blandt andet kundeservice og Shopify Tracking.

Hvad er Shopify Tracking?

Måske du tidligere har hørt om Shopify Tracking, men ikke læst nærmere? Det er et produkt, som overordnet er udviklet til at orientere og informere kunderne i forhold til forsendelsen og undervejs i hele processen. En fordel, som du bør vide, er at tracking-meddelelserne kan skræddersyes i forhold til Jeres virksomheds design herunder logo, webshop, skrifttype og brand, hvilket skaber en rød tråd.

Derfor er god kundeservice vigtig

Når man driver en webshop, ved man, at det kræver mange ressourcer og arbejdstimer at sende ordre, herunder returneringer og tracking af kundernes pakker. Det er vigtigt at yde en god kundeservice, da det er med til at sikre, at kunderne vælger virksomheden. Har virksomheden et manglende overblik over ordrene, kan det medføre dårlig omtale og tab af potentielle kunder.

Fordele ved at anvende Shopify Tracking som virksomhed

Der er flere fordele ved at benytte den løsning, som du kan læse nærmere om her.

  • I mindsker medarbejdernes arbejdsbyrde i forhold til kundeservice. Dermed kan I som virksomhed bruge ressourcerne og arbejdskraften et andet sted.

  • Det forbedrer kundens købsoplevelse, idet det giver tryghed, når kunden har mulighed for at følge sin pakke fra den er bestilt og til, at den er leveret eller kan afhentes.

  • Ved at benytte Shopify Tracking, kan I få en højere rating og kundetilfredshed, hvilket i sig selv er en god marketingstrategi.

  • Produktet kan tilpasses efter Jeres brand og design, så der skabes et gennemført design, selv i virksomhedens kundeservice.