Annonce

Sponseret indlæg

15. september 2021

Dyreklinik Herning – passion for kæledyr

At eje et kæledyr medfører et stort ansvar for dets trivsel og sundhed. Dér kommer dyreklinik Herning ind i billedet. Hos dem kan du både få tjekket dit kæledyrs helbred med jævne mellemrum og de tilbyder behandling i tilfælde af skader og sygdom. På et godt dyrehospital har medarbejderne kendskab til kærligheden mellem ejer og kæledyr og arbejder derfor passioneret for at give ethvert kæledyr den bedste behandling, det kan få. Samtidig er det vigtigt, at oplevelsen er tryg for både kæledyr og ejer. Derfor har de fokus på kommunikation mellem klinikken og kæledyrsejerne. Således bliver behandlinger og tjek komfortable for både kæledyr og ejere på dyreklinik Herning.

Hvad kan man på dyreklinik Herning?

Dyreklinik Herning sætter omsorg og faglighed i fokus, da disse spiller en vigtig rolle for ethvert dyrehospital. Fagligt dygtige medarbejdere, der er omsorgsfulde overfor både kæledyr og kæledyrsejere, kan skabe tillidsfulde forhold og gode behandlingsforløb. Ved dyreklinik Herning er de super dygtige og går op i at skabe de bedste rammer for behandling af skadede og syge kæledyr, så de forhåbentlig kan blive raske og føle sig tilpasse under hele behandlingsforløbet. De er opmærksomme på det bånd, som findes mellem kæledyr og ejere og har stor respekt for, at alle parter har brug for at føle sig trygge. De tilbyder blandt andet sundhedstjek, flere typer behandling, tandpleje og vaccination.

Værdier ved dyreklinik Herning

Ved dyreklinik Herning tror de på, at omsorg og faglig dygtighed er vigtigt. Omsorg og nærhed er én af deres værdier. De har altid tid og lyst til kæledyr og ejere og gør alt for at sikre, at kæledyr er i trygge hænder hos dem. De stræber efter altid at være omsorgfulde og professionelle. Ærlighed og gennemsigtighed er en anden af deres værdier. De anbefaler altid den bedste behandling for kæledyr og indrager ejere i beslutninger ved at give fuld indsigt og tryghed i behandlingsmetoder. En tredje værdi er god kommunikation. De ser det som et privilegium, at det er dem, som kæledyrsejere stoler på. Derfor sætter de ære i at kommunikere internt, for at alting kan fungere bedst muligt. Hver medarbejder er bevidst om sine styrker og svagheder og siger til, hvis de har brug for hjælp. En svaghed er kun en svaghed, hvis ens stolthed forhindrer, at man kan erkende den. Læring og open-mindedness er den sidste værdi. Alle medarbejdere er, uanset anciennitet, i læring. De vil hele tiden dygtiggøre sig og tør godt komme ud af sine komfortzoner, hvis det forbedrer deres kompetencer og faglighed. Klinikken følger sin vision om at sikre alle kæledyr den bedste behandling, de kan få.